Airstartery samolotowe z silnikiem Diesla TLD serii ASU
Airstartery TLD serii ASU są rodziną urządzeń do rozruchu silników odrzutowych o przepływie ciągłym zapewniających przepływ powietrza o objętości sięgającej 180-300 ppm przy ciśnieniach do 40 psig. Główne podzespoły obejmują chłodzoną powietrzem sprężarkę śrubową, spełniający aktualne wymagania emisji silnik Diesel i sprawdzony system sterowania powietrzem ACE. Funkcje standardowe to podwójny tryb pracy i automatyczne dostosowywanie obrotów. Łatwy dostęp do mechanizmów zapewnia demontowalna zabudowa wsparta na odpornym podwoziu z ocynkowanej stali. Te funkcje i komponenty tworzą najbardziej wszechstronne i korzystne cenowo rozwiązanie Airstarterów dostępne dziś na rynku.
Cechy szczególne Airstarteróe TLD serii ACU to:
- „Bezolejowa i sucha” sprężarka śrubowa. Najwyższa precyzja wykonania wirników eliminuje potrzebę stosowania powłok takich jak teflon, które mogą ulec uszkodzeniu wskutek różnic rozszerzalności wirnika i stojana.
- Zintegrowana chłodnica oleju z wentylatorem.
- Podwójne uszczelnienia i przewietrzane komory pośrednie zabezpieczają przed przedostaniem się oleju na wirniki.
- Łatwe operowanie, silnikiem / sprężarką z panelu sterowania.
- Zabezpieczenie skrętne między męskim wirnikiem sprężarki a wbudowaną przekładnią nadbiegu.
- Systemy rozgrzewania i wychładzania.
- System powiadamiania o błędach.
- Całkowicie ocynkowana rama i malowane proszkowo płaszczyzny zabezpieczają przed korozją.
- Zintegrowana obudowa, montowane bezpośrednio do silnika koło zamachowe eliminuje problemy centrowania.
- Automatyczne dostosowywanie obrotów silnika zmniejsza hałas i zużycie paliwa gdy nie jest wymagana praca z pełną wydajnością.
- Podwójny tryb pracy – Tryby nawiewu oraz rozruchu silników mają niezależne regulacje ciśnień.
- Systemy ochrony samolotu – przeznaczone do zabezpieczenia przed ciśnieniem nadmiernym lub utratą ciśnienia w trakcie rozruchu.
- Systemy bezpieczeństwa zaprojektowano tak, aby chroniły urządzenie przed uszkodzeniami związanymi z wysoką temperaturą lub utratą ciśnienia oleju.
- Nominalny czas pracy kompresora bez remontu sięga 25,000 godzin pracy.
- Boczne drzwi inspekcyjne umożliwiają łatwy dostęp do wszystkich komponentów urządzenia w czasie rutynowych czynności serwisowych.
- Temperatura tłoczonego powietrza 390°F (200°C) zapewnia szybki start silników. Dwa węże ze złączami 3-1/2’’ w komplecie.
- Odpowiednio dopasowana wersja bez podwozia lub piąte koło skrętne zapewniają doskonałą manewrowość na zatłoczonych lotniskach.
- Ucha i uchwyty przeładunkowe.
Ulotka Airstarterów Samolotowych TLD serii ACU.