Sprzęt lotniskowy GSE

Sprzęt lotniskowy GSE

 

Lotniskowy Sprzęt TLD GSE Polska Airstartery Samolotowe

Airstartery samolotowe z silnikiem Diesla TLD serii ASU

Air Starter samolotowy z silnikiem Diesla TLD ASU 270 ppm Polska

 

 Airstartery TLD serii ASU są rodziną urządzeń do rozruchu silników odrzutowych o przepływie ciągłym zapewniających przepływ powietrza o objętości sięgającej 180-300 ppm przy ciśnieniach do 40 psig. Główne podzespoły obejmują chłodzoną powietrzem sprężarkę śrubową, spełniający aktualne wymagania emisji silnik Diesel i sprawdzony system sterowania powietrzem ACE. Funkcje standardowe to podwójny tryb pracy i automatyczne dostosowywanie obrotów. Łatwy dostęp do mechanizmów zapewnia demontowalna zabudowa wsparta na odpornym podwoziu z ocynkowanej stali. Te funkcje i komponenty tworzą najbardziej wszechstronne i korzystne cenowo rozwiązanie Airstarterów dostępne dziś na rynku.

 

Cechy szczególne Airstarteróe TLD serii ACU to:

 

  • „Bezolejowa i sucha” sprężarka śrubowa. Najwyższa precyzja wykonania wirników eliminuje potrzebę stosowania powłok takich jak teflon, które mogą ulec uszkodzeniu wskutek różnic rozszerzalności wirnika i stojana.
  • Zintegrowana chłodnica oleju z wentylatorem.
  • Podwójne uszczelnienia i przewietrzane komory pośrednie zabezpieczają przed przedostaniem się oleju na wirniki.
  • Łatwe operowanie, silnikiem / sprężarką z panelu sterowania.
  • Zabezpieczenie skrętne między męskim wirnikiem sprężarki a wbudowaną przekładnią nadbiegu.
  • Systemy rozgrzewania i wychładzania.
  • System powiadamiania o błędach.
  • Całkowicie ocynkowana rama i malowane proszkowo płaszczyzny zabezpieczają przed korozją.
  • Zintegrowana obudowa, montowane bezpośrednio do silnika koło zamachowe eliminuje problemy centrowania.
  • Automatyczne dostosowywanie obrotów silnika zmniejsza hałas i zużycie paliwa gdy nie jest wymagana praca z pełną wydajnością.
  • Podwójny tryb pracy – Tryby nawiewu oraz rozruchu silników mają niezależne regulacje ciśnień.
  • Systemy ochrony samolotu – przeznaczone do zabezpieczenia przed ciśnieniem nadmiernym lub utratą ciśnienia w trakcie rozruchu.
  • Systemy bezpieczeństwa zaprojektowano tak, aby chroniły urządzenie przed uszkodzeniami związanymi z wysoką temperaturą lub utratą ciśnienia oleju.
  • Nominalny czas pracy kompresora bez remontu sięga 25,000 godzin pracy.
  • Boczne drzwi inspekcyjne umożliwiają łatwy dostęp do wszystkich komponentów urządzenia w czasie rutynowych czynności serwisowych.
  • Temperatura tłoczonego powietrza 390°F (200°C) zapewnia szybki start silników. Dwa węże ze złączami 3-1/2’’ w komplecie.
  • Odpowiednio dopasowana wersja bez podwozia lub piąte koło skrętne zapewniają doskonałą manewrowość na zatłoczonych lotniskach.
  • Ucha i uchwyty przeładunkowe.

 

Ulotka Airstarterów Samolotowych TLD serii ACU.


Góra strony