Sprzęt lotniskowy GSE

Sprzęt lotniskowy GSE

 

Lotniskowy Sprzęt TLD GSE Polska

TLD Europe - Szeroka gama lotniskowego sprzętu obsługi naziemnej GSE (Ground Support Equipment)

TLD Europe to Europejska część globalnego dostawcy sprzętu do obsługi pasażerów, bagażu i ładunków Cargo. Firma ta posiada zakłady produkcyjne na całym świecie. W ofercie TLD znajduje się szeroka paleta sprzętu zmotoryzowanego. Jej specjalnością są klimatyzatory samolotowe, samojezdne schody pasażerskie, air-startery, elektryczne ciągniki, taśmociągi, hi-loadery czy push-backi dyszlowe i bezdyszlowe.

 

Do oferty TLD Europe należą:

Bezdyszlowe ciągniki samolotowe (Push-Back)

Dyszlowe ciągniki samolotowe (Push-Back)

Ciągniki bagażowe elektryczne i spalinowe

Taśmociągi bagażowe elektryczne i spalinowe

Klimatyzatory samolotowe

Airstartery samolotowe (ASU)

Samolotowe agredaty prądotwórcze GPU

Samojezdne schody pasażerskie

Hiloadery cargo

Transportery palet i kontenerów cargo

 

Bezdyszlowe ciągniki samolotowe (Push-Back)

Rodzina bezdyszlowych ciągników TLD TPX została zaprojektowana do obsługi naziemnej wszystkich pasażerskich statków powietrznych. Bez względu czy są to typowe operacje "Push-back" czy holowanie serwisowe na długie dystanse, ciągniki TPX radzą sobie z tymi zadaniami bez problemu.

 

Więcej na temat bezdyszlowych ciągników samolotowych (Push-Back) TLD przeczytasz tutaj.

 

Bezdyszlowy ciągnik samolotowy TLD TPX-200-MT Polska

 

Bezdyszlowy ciągnik samolotowy TLD Polska TPX-200-S

Dyszlowe ciągniki samolotowe (Push-Back)

Samolotowy traktor dyszlowy TMX-150 o uciągu maksymalnym do 12.300 daN (ok. 27,600 lbs) jest przeznaczony do holowania i wypychania samolotów wąsko- i średnio-kadłubowych jak CRJ100 do 900ER, ATR 42/72, BAE 146, Embraer 135 do 190, Saab 2000, Fokker 70/100, B717, B727, B737, B757, B767-200 do 300ER, DC9, i MD80 do 95, A318, 319, 320, 321, A300 i A310. Ergonomiczny projekt zapewnia maksimum wygody kierowcy, bezpieczeństwa i widzialności. Wysokie standardy wykonania i jakości podzespołów czynią z TMX-150 trwałe i niezawodne narzędzie.

 

Więcej na temat dyszlowych ciągników samolotowych (Push-Back) TLD przeczytasz tutaj.

 dyszlowy ciągnik samolotowy lotniskowy TLD polska
 

Elektryczne Lotniskowe Ciągniki Bagażowe

TLD JET-16 jest rodziną lotniskowych, elektrycznych ciągników bagażowych, które stały się nową jakością w roziązaniach nie emitujących zanieczyszczeń. Są one wykorzystywane do wielu zadań na lotnisku i w przemyśle. JET-16 w zależności od konfiguracji mogą dysponować uciągiem o wartościach od 1600 daN (3500 lbs) do 2000 daN (4400 lbs). Nowoczesna technologia AC zapewnia proporcjonalne przyspeszanie, wysoką prętkość na długich dystansach i doskonałe parametry holowania. Elektryczne, lotniskowe ciągniki JET-16 są wykonane z mocnego, jednoczęściowego podwozia zapewniającego wytrzymałość w najcięższych warunkach. Ergonomia, przestrzeń w kabinie, doskonała manewrowość i efektywne zawieszenie dają bezpieczeństwo, komfort i łatwość użytkowania operatorom. Dzięki prostej i wytrzymałej konstrukcji ciągniki rodziny JET-16 są najlepszym rozwiązaniem pozwalającym zredukować koszty stałe.

 

Więcej na temat elektrycznych, lotniskowych ciągników bagażowych TLD JET-16 przeczytasz tutaj.

Lotniskowy Ciągnik Bagażowy Elektryczny TLD

 

Ciągnik Elektryczny Lotniskowy Holownik TLD polska

   

Lotniskowe Ciągniki Bagażowe z Silnikiem Diesla Serii JTS

Ciągniki lotniskowe z silnikami Diesla firmy TLD są nowocześnie i ergonomicznie zaprojektowanymi urządzeniami spełniającymi najnowsze normy emisyjne. Mogą służyć do holowania lotniskowych wózków bagażowych, kontenerowych, paletowych jak i do przemieszczania sprzętu lotniskowego jak GPU, schody pasażerskie, nagrzewnice, airstartery itp.. Dostępne są różne wersje o zmiennych parametrach uciągu i konfiguracji.


Więcej na temat lotniskowych ciągników z napędem Diesla TLD.

 

Bagażowy ciągniki Lotniskowy z silnikiem Diesla TLD Polska

 


   

Lotniskowe Klimatyzatory Samolotowe z Silnikiem Diesla Serii ACU

Klimatyzatory serii ACU to autonomiczne, w pełni przenośne urządzenie przeznaczone do samolotów w każdych warunkach pogodowych. W zależności od modelu są one wystarczająco wydajne aby zapewnić przyjemną temperaturę w kabinach samolotów wąsko-,  średnio- i szerokokadłubowych. Na prostą i trwałą konstrukcję składa się silnik diesla bezpośrednio połączony z kompresorem chłodniczym i dmuchawą. Ta unikalna technologia nazywa się “TLD Direct Drive”. Dodatkowo hydraulicznie napędzany wiatrak skraplacza i gazy wylotowe kierują ciepło ku górze przez co jest ono nieszkodliwe dla parametrów pracy i minimalizuje hałas i ciepło emitowane w pobliżu rampy.

 

Więcej na temat klimatyzatorów lotniskowych TLD Serii ACU

 Klimatyzator samolotowy TLD Airbus A380 Polska
   

Lotniskowe Air-Startery (ASU) Samolotowe z Silnikiem Diesla

Airstartery TLD serii ASU są rodziną urządzeń do rozruchu silników odrzutowych o przepływie ciągłym zapewniających przepływ powietrza o objętości sięgającej 180-300 ppm przy ciśnieniach do 40 psig. Główne podzespoły obejmują chłodzoną powietrzem sprężarkę śrubową, spełniający aktualne wymagania emisji silnik Diesel i sprawdzony system sterowania powietrzem ACE. Funkcje standardowe to podwójny tryb pracy i automatyczne dostosowywanie obrotów. Łatwy dostęp do mechanizmów zapewnia demontowalna zabudowa wsparta na odpornym podwoziu z ocynkowanej stali. Te funkcje i komponenty tworzą najbardziej wszechstronne i korzystne cenowo rozwiązanie Airstarterów dostępne dziś na rynku.

 

Więcej na temat Arstarterów samolotowych TLD serii ASU znajdziesz tutaj.

ASU Airstarter samolotowy lotniskowy LOT TLD Polska

 

Air Starter samolotowy z silnikiem Diesla TLD ASU 270 ppm Polska

   

Lotniskowe Agregaty Prądotwórcze (GPU)

Lotniskowe Ground Power Unit (GPU) Serii GPU-4000 400 Hz odznacza się bezszczotkową prądnicą o polu wirującym, zbudowanym z odpornych, ocynkowanych elementów stalowych podwoziem o posadowieniu elastycznym i kierowanym piątym kołem oraz proszkowo malowanymi panelami nadbudowy. Urządzenie spełnia aktualne normy emisyjne EURO.

 

Więcej na temat GPU TLD Serii GPU-4000 znajdziesz tutaj.

 Agregat prądotórczy GPU lotniskowy samolotowy TLD Polska
   

Lotniskowe Samojezdne Schody Pasażerskie

Samojezdne schody pasażerskie typ ABS-580 zapewniają pasażerom samolotów wąsko-, średnio- i szeroko-kadłubowych o wysokościach progów drzwi od 2,20 do 5,80 metrów najlepsze z możliwych warunków bezpieczeństwa i wygody. Konstrukcja schodów jest teleskopowa i poprzez stopniowe wysuwanie części górnej dostosowywana do wymaganej wysokości progu. Stopnie z tłoczonego aluminium odznaczają się przeciwślizgową powierzchnią. Bezpieczeństwo uzupełniają anodowane poręcze i jasne oświetlenie schodni. Wszystkie operacje, w tym jazda i zbliżanie do samolotu prowadzone są ze stanowiska kierowcy, które zapewnia doskonałą widoczność samolotu. Jako opcja oferowana jest kabina o najwyższej klasie bezpieczeństwa i wygody operacji.

 

Więcej na temat samojezdnych schodów lotniskowych TLD Serii ABS znajdziesz tutaj.

Schody pasażerskie lotniskowe samolotowe samojezdne TLD Polska

 

Samojezdne schody samolotowe pasażerskie z zadaszeniem TLD Polska

   

Lotniskowe taśmociągi z Silnikami Diesla lub Napędem Elektrycznyczm

Taśmociąg bagażowy TLD NBL jest modułową konstrukcją, która może być dostarczona z różnymi silnikami lub przekładniami (automatyczną lub hydrostatyczną). Zaprojektowane z myślą o niskim koszcie użytkowania taśmociągi TLD NBL wykorzystują nowe technologie i rozwiązania jak i bardzo proste układy elektryczne i obwody hydrauliczne. Umiejscowienie i dostęp do wszystkich podzespołów został przemyślany tak, aby zredukować czas obsługi serwisowej do minimum.

 

Więcej na temat Taśmociągów bagarzowych TLD Serii znajdziesz tutaj.

 Lotniskowy taśmociąg bagażowy z silnikem Diesla TLD Polska
   

Lotniskowe podnośniki palet i kontenerów lotniczych typu High Loader

Firma TLD oferuję szeroką gamę podnośników palet i kontenerów lotniczych Cargo. W jej skład wchdzą urządzenia z napędem spalinowym lub elektrycznym. Dostępna jest mnogość konfiguracji i parametrów technicznych, które są w stanie sprostać wszystkim wymaganiom potencjalnych klientów. Począwszy od mniejszych modeli 3,5 tonowych służących do obsługi luków Cargo mniejszych samolotów transportowych (lower deck), po największe 20 tonowe maszyny obsługujące "main decki" największch statków powiertznych typu Cargo, TLD ma rozwiązania dla każdego.

 

Więcej o podnośnikach cargo TLD znajdziesz tutaj.

High Loader Samolotowy Lotniskowy podnośnik palet kontenerów lotniczych Cargo TLD Polska

 

High Loader Samolotowy Lotniskowy podnośnik palet kontenerów lotniczych Cargo TLD Polska

   

Lotniskowe transportery podnośniki palet i kontenerów lotniczych Cargo

Transporter TF-7GR jest urządzeniem o nośności 7 ton służącym do przemieszczania palet i kontenerów do i z magazynu, regałów, hi-loader’ów, wózków i temu podobnych miejsc. Transporter TF-7GR jest urządzeniem wysoce niezawodnym dzięki niezwykle odpornemu podwoziu. Dzięki temu cieszy się dużym popytem wśród klientów na całym świecie.

 

Więcej na temat Transportera TF-7GR TLD znajdziesz tutaj.

Samolotowy podnośnik transportowiec palet kontenerów lotniczych cargo TLD Polska

 

Samolotowy transportowiec podnośnik palet kontenerów samolotowych cargo TLD Polska

 

 


Góra strony