Sprzęt lotniskowy GSE

Sprzęt lotniskowy GSE

 

Lotniskowy Sprzęt TLD GSE Polska GPU Samolotowe

Lotniskowy Agregat Prądotwórczy GPU

 Ground Power Unit TLD GPU Polska

 

STEROWANIE PRĄDNICY
Cyfrowy moduł sterowania prądnicy GCM reguluje napięcie, eliminuje błędy i wyświetla parametry pracy. GCM monitoruje parametry wyjścia 400Hz i samoczynnie przełącza się na nadzór 28,5VDC z chwilą przejścia w ten tryb. Regulator napięcia zapewnia kompensację spadku napięcia linii przy 400Hz jak i kompensację oraz ograniczenie prądu przy pomocy opcjonalnego prostownika przetwornicy 28,5 VDC. Wyświetlacz GCM podaje na podświetlanym panelu LED cyfrowe parametry napięcia, prądu i częstotliwości. Ustawienia wyświetlania układu ochrony przed błędami:

  • Nadmierna częstotliwość: 420 Hz w ciągu 5 sek.
  • Zbyt niska częstotliwość: 380 Hz w ciągu 7 sek.
  • Nadmierne napięcie: 130 V w ciągu 2 sek.
  • Zbyt niskie napięcie: 100 V w ciągu 7 sek.
  • Przeciążenie: 125% wartości znamionowej przez 5 min

GCM wyświetla i blokuje każdy z ewentualnych błędów jw. w razie jego wystąpienia.

 

STEROWANIE SILNIKA
W przypadku silników Diesla z elektroniką cyfrowe regulatory obrotów zapewniają precyzyjną kontrolę częstotliwości i szybką reakcję. Zabezpieczenie przed nieprawidłowościami takimi jak niskie ciśnienie oleju, wysoka temperatura chłodziwa i nadmierne obroty są zaprogramowane w układzie kontrolnym. Zapewniono złącze do komunikacji z elektroniką silnika z zewnątrz. Parametry pracy silnika wraz z przyrządami kontrolnymi wyświetlane są przez SAE1939 Controller Area Network i obejmują:

  • Motogodziny
  • Obroty / min.
  • Napięcie w układzie silnika
  • Ciśnienie oleju
  • Temperatura płynu chłodzącego
  • % obciążenia silnika przy danych obrotach
  • Aktywne i zapamiętane kody serwisowe
  • Przeglądanie parametrów konfiguracyjnych silnika

Osobno występuje analogowy wskaźnik poziomu paliwa. Do standardowych funkcji należy automatyczne wychładzanie silnika i jego wyłączanie awaryjne.

 

CHARAKTERYSTYKA ELEKTRYCZNA

  • Regulacja napięcia: maksymalnie +/- 1% w całym zakresie ładowania prądnicy
  • Przejściowe błędy napięcia: +/- 13,8% brak ładowania do pełnego ładowania
  • Czas powrotu napięcia po błędzie przejściowym: +/- 1% napięcia nominalnego w ciągu 100 milisekund
  • Modulacja napięcia: 0,5% w stanie ustalonym
  • Równowaga fazowa: Nie więcej niż 1% przy zrównoważonym obciążeniu 3 faz. Nie więcej niż 4% przy 1/3 obciążenia na 1 fazę i braku obciążenia pozostałych.
  • Pozostałość zniekształceniowa: Całkowite zniekształcenie harmoniczne nie przekracza 2%. Zniekształcenie harmoniczne jednej fazy nie większe niż 1,5% przy obciążeniu liniowym 0,8 współczynnika mocy.
  • Współczynnik szczytu: 1,414 +/- 0,07
  • Regulacja częstotliwości: +/- 0,1% od braku do pełnego ładowania i przeciążenia.

 

Ulotka Samolotowych GPU TLD.


Góra strony