Klimatyzatory Samolotowe TLD
Seria ACU
Klimatyzatory serii ACU to autonomiczne, w pełni przenośne urządzenie przeznaczone do samolotów w każdych warunkach pogodowych. W zależności od modelu są one wystarczająco wydajne aby zapewnić przyjemną temperaturę w kabinach samolotów wąsko-, średnio- i szerokokadłubowych. Na prostą i trwałą konstrukcję składa się silnik diesla bezpośrednio połączony z kompresorem chłodniczym i dmuchawą. Ta unikalna technologia nazywa się “TLD Direct Drive”. Dodatkowo hydraulicznie napędzany wiatrak skraplacza i gazy wylotowe kierują ciepło ku górze przez co jest ono nieszkodliwe dla parametrów pracy i minimalizuje hałas i ciepło emitowane w pobliżu rampy.
Cechy przykładowego klimatyzatora samolotowego TLD ACU-804:
- Obrotowy Kompresor Śrubowy – zmienno pojemnościowa, obrotowa śruba nieprzerwanie dostosowuje wymaganą ilość tłoczonego powietrza do danej chwili. Element ten jest zaprojektowany do pracy przez 50.000 godzin bez konieczności remontu głównego.
- Silniki Spełniające Najnowsze Normy Emisyjne – do wyboru silniki diesla Deutz i Cummins. Przemysłowe silniki zaprojektowane z myślą o dostarczaniu mocy w każdych warunkach. Silniki te wybrano pod kątem spełnienia obecnych i przyszłych norm emisyjnych U.S. EPA i Europejskiej COM.
- Automatyczna Kontrola Przepustowości monitoruje wydatek i temperaturę powietrza aby zapewnić optymalne parametry pracy.
- Uproszczony Panel Sterowania zapewnia operatorom komfort pracy z innymi urządzeniami TLD ACE.
- Regulowany Przepustnica Wylotowa dzięki której reguluje się przepływ i ciśnienie powietrza.
- Wysoce Wydajna Obrotowa Dmuchawa dostarcza przepływ powietrza i ciśnienie wystarczające do obsługi dedykowanych statków powietrznych.
- 24V Układ Elektryczny zapewnia bezproblemową eksploatację i kompatybilność z innymi maszynami przemysłowymi.
- Odporny Stalowy Zbiornik Paliwa zapewnia przynajmniej 8 godzin nieprzerwanej pracy bez względu na warunki pogodowe.
- Czynnik chłodzący R134a sprawdzony w przemyśle, obojętny dla środowiska i dostępny na wszystkich kontynentach. Dodatkowo, ponieważ czynnik R134a pracuje właściwie z niższym ciśnieniem osiągając daną temperaturę niż R22, system oparty o niego pracuje bardziej wydajnie przy wyjątkowo wysokich temperaturach zewnętrznych.