Klimatyzatory Samolotowe Kocoverk -
Ekonomiczne Chłodzenie Statków Powietrznch
Linia samolotowych klimatyzatorów KOCOVERK ACC została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu pełnego komfortu podróży pasażerom wszystkich typów samolotów z napędem tłokowym jak i odrzutowym. Urządzenia te spełniają wszelkie wymagania eksploatacyjne niezależnie do wielkości floty czy lokalnych warunków klimatycznych.
Systemy naziemnej, samolotowej obsługi klimatyzacyjnej |
|
|
Medium zasilającym jest energia elektryczna, gdyż jest to uzasadnione względami wygody obsługi i obniżki kosztów. Koszty eksploatacyjne klimatyzatorów ACC są o wiele niższe w porównaniu z urządzeniami zasilanych silnikami Diesla lub stosowaniem APU (Auxiliary Power Unit) do celów klimatyzacji. Ważnym jest również, że urządzenia ACC ochładzając wnętrze samolotu nie zanieczyszczają środowiska spalinami. Następna z cennych zalet to niski poziom hałasu, gdyż rozmieszczenie dmuchaw i wentylatorów wewnątrz urządzenia zaprojektowano mając na uwagę zmniejszenie emisji hałasu i wibracji do minimum. Cechę tą docenia najlepiej personel obsługi naziemnej, a szczególnie wtedy, gdy urządzenia te pracują wewnątrz hangarów serwisowych. Urządzenia wykorzystują system chłodzenia typu “powietrze-powietrze”, co wyklucza możliwość pożaru.
Ulotka Klimatyzatorów Samolotowych Kocoverk
|
|
|
Elektryczne pomostowe systemy klimatyzacyjne |
|
|
Dzięki systemom klimatyzacyjnym firmy Kocoverk nie ma potrzeby, aby samoloty na płycie lotniska włączały do celów klimatyzacji pokładowe APU, lub aby poslugiwać się w tym celu dużymi, hałaśliwymi i nieekonomicznymi klimatyzatorami napędzanymi silnikami Diesla i montowanymi na ciężarówkach. Samolot typu B-747 zużywa 750!, a B757 około 350 litrów paliwa na godzinę. Dzięki klimatyzatorom Kocoverk koszty te spadają niemal do ZERA! Klimatyzatory Kocoverk są urządzeniami zasilanymi elektrycznie. Zatem ich negatywny wpływ na środowisko jest znikomy.
Ulotka Pomostowych systemów klimatyzacyjnych Kocoverk
|
|