Nagrzewnice Samolotowe Kocoverk -
Ekonomiczne Ogrzewanie Statków Powietrznych
Ogrzewanie samolotów - produkty Kocoverk
Nagrzenice samolotowe Kocoverk są renomowanym, wysokiej jakości i trwałości produktem. Znajdują zastosowanie nawet w najtrudniejszych zimowych warunkach i dostarczają ciepło pasażerom, załodze czy mechanikom w czasie postoju samolotu na lotnisku. Do grupy nagrzewnc samolotowych Kocoverk należą:
Nagrzewnice zasilane elektrycznie |
|
|
Nagrzewnice ELECTRIC 42 i 75 służą do podgrzewania powietrza w mniejszych samolotach wąsko- kadłubowych i awionetkach w czasie obsługi lub w czasie postoju nocnego.Nagrzewnica ELECTRIC 42 firmy KOCOVERK to wysoko wydajne urządzenie elektryczne o kompaktowych wymiarach. Nie emituje zanieczyszczeń. Dzięki niewielkiej masie i wymiarom jest łatwy do przemieszczania po płycie lotniska przez jedną osobę, która również poradzi sobie sama z jego obsługą. Urządzenie może być używanezarówno do podgrzewania powietrza zimą jak i przewietrzania samolotów latem. Wyjątkową zaletą podgrzewacza ELECTRIC 42 jest możliwość używania go wewnątrz hangarów podczas napraw i obsług samolotów. Ulotka Nagrzewnic Electric 42 i 75
|
|
|
Nagrzewnice DELTA I-EL i DELTA II-EL z palnikiem i generatorem elektrycznym |
|
|
Dla samolotów wąskokadłubowych i typu "commuter" elktryczna nagrzewnica Kocoverk model DELTA I-EL jest idealna. Wyposażona jest w wysoce wydajny palnik o mocy 80kW, wymiennik ciepła ze stali nierdzewnej i wentylator, a wszystko jest zasilane energią elektryczną. Dzięki pełnej automatyce urządzenie jest tanie i łatwe w obsłudze. Podwozie jest wypozażone w 3 pełne koła gumowe. Natomiast DELTA II-EL jest największą elektryczna nagrzewnica przeznaczoną do samolotów szerokokadłubowych o mocy 120kW. Wymiennik ciepła ze stali nierdzewnej i palink dostarczają ciepło. Cechami urządzenia jest trwała konstrukcja i łatwość użytkowania. Nagrzewnice te emitują niski poziom hałasu, są montowane na podwoziach i są wyposażone w rękawy i głowice do tłoczenia ciepłego powietrza.
|
|
|
Nagdzewnice z silnikiem diesla i palnikiem |
|
|
Samolotowe nagrzewnice powietrza rodziny DELTA szwedzkiej firmy KOCOVERK to urządzenia wyposażone w silnik Diesla i ciśnieniowy palnik na paliwo JET ew. olej napędowy. Są one, zależnie od typu, przeznaczone do obsługi samolotów zarówno wąsko- jak i szerokokadłubowych oraz “Jumbojetów” nawet w skrajnie ciężkich warunkach zimowych. Nagrzewnice powietrza typu KOCOVERK DELTA to autonomiczne urządzenie wyposażone w rękaw długości 7,5 m doprowadzający powietrze do samolotu zakończony samozamykającym się złączem. Podgrzewacze firmy KOCOVERK są wykonane z materiałów nierdzewnych, tj. ocynkowanej stali, aluminium i stali nierdzewnej. Użytkownik ma wybór, aby jako paliwo stosować paliwo lotnicze JET np. w czasie ciężkich mrozów. Latem, używając jedynie dmuchawy, urządzenia DELTA mogą być wykorzystywane do przewietrzania samolotów. Ulotka Nagrzewnic Delta I, Delta II, Delta III Delta IV
|
|
|
Nagrzewnice pod rękawy pasażerskie |
|
|
Nagrzewnice powietrza KOCOVERK montowane pod pomostami pasażerskimi tzw. „rękawami” to wydajne i proste w obsłudze, zasilane elektrycznie urządzenia. Są idealne do ogrzewania samolotów w czasie obsługi międzyrejsowej, ale także w czasie postoju nocnego. Nagrzewnica KOCOVERK EL 85 odznacza się niewielkimi wymiarami przy wysokiej wydajności. Zasilanie elektrycznie zapewnia brak uciążliwości dla personelu i środowiska. Montaż pod rękawami pasażerskimi pozwala zaoszczędzić przestrzeń na płycie lotniska. Podgrzewacz może być wykorzystywany jako urządzenie do przewietrzania samolotów w czasie lata. Urządzenie jest dostarczane z certyfikowanym wężem i samozamykającym się złączem samolotowym. Modele EL mogą być zdalnie sterowane. Dostępne są wersje wyposażone w sprężarki w wykonaniu specjalnym dla zapewnienia maksymalnej wydajności pracy.
|
|
|
Nagrzenica do serwisowania samolotów |
|
|
Modele podgrzewaczy powietrza typu KOCOVERK MH zostały zaprojektowane do rozmrażania/odladzania zamarzniętych silników samolotowych, a także jako źródło ciepłego powietrza podczas prac serwisowych odbywających się wewnątrz jak i poza hangarami w czasie zimy. Modele MH są zasilane silnikiem Diesla dostarczającym duży zapas ciepła do rozmrażania silników oraz zapewniających komfortową temperaturę pracy personelowi serwisowemu w czasie najostrzejszych warunków zimowych. |
|