Sprzęt lotniskowy GSE

Sprzęt lotniskowy GSE

 

 

Nagrzewnice Samolotowe Kocoverk -
Ekonomiczne Ogrzewanie Statków Powietrznych

 

Ogrzewanie samolotów - produkty Kocoverk

Nagrzenice samolotowe Kocoverk są renomowanym, wysokiej jakości i trwałości produktem. Znajdują zastosowanie nawet w najtrudniejszych zimowych warunkach i dostarczają ciepło pasażerom, załodze czy mechanikom w czasie postoju samolotu na lotnisku. Do grupy nagrzewnc samolotowych Kocoverk należą:

 

Nagrzewnice zasilane elektrycznie

 

Nagrzewnice ELECTRIC 42 i 75 służą do podgrzewania powietrza w mniejszych samolotach wąsko- kadłubowych i awionetkach w czasie obsługi lub w czasie postoju nocnego.Nagrzewnica ELECTRIC 42 firmy KOCOVERK to wysoko wydajne urządzenie elektryczne o kompaktowych wymiarach. Nie emituje zanieczyszczeń. Dzięki niewielkiej masie i wymiarom jest łatwy do przemieszczania po płycie lotniska przez jedną osobę, która również poradzi sobie sama z jego obsługą. Urządzenie może być używanezarówno do podgrzewania powietrza zimą jak i przewietrzania samolotów latem. Wyjątkową zaletą podgrzewacza ELECTRIC 42 jest możliwość używania go wewnątrz hangarów podczas napraw i obsług samolotów.

Ulotka Nagrzewnic Electric 42 i 75

 

 

Nagrzewnice DELTA I-EL i DELTA II-EL z palnikiem i generatorem elektrycznym

 
 

Dla samolotów wąskokadłubowych i typu "commuter" elktryczna nagrzewnica Kocoverk model DELTA I-EL jest idealna. Wyposażona jest w wysoce wydajny palnik o mocy 80kW, wymiennik ciepła ze stali nierdzewnej i wentylator, a wszystko jest zasilane energią elektryczną. Dzięki pełnej automatyce urządzenie jest tanie i łatwe w obsłudze. Podwozie jest wypozażone w 3 pełne koła gumowe. Natomiast DELTA II-EL jest największą elektryczna nagrzewnica przeznaczoną do samolotów szerokokadłubowych o mocy 120kW. Wymiennik ciepła ze stali nierdzewnej i palink dostarczają ciepło. Cechami urządzenia jest trwała konstrukcja i łatwość użytkowania.  Nagrzewnice te emitują niski poziom hałasu, są montowane na podwoziach i są wyposażone w rękawy i głowice do tłoczenia ciepłego powietrza.

Ulotka Nagrzewnic Delta-EL

 

 

Nagdzewnice z silnikiem diesla i palnikiem

 

Samolotowe nagrzewnice powietrza rodziny DELTA szwedzkiej firmy KOCOVERK to urządzenia wyposażone w silnik Diesla i ciśnieniowy palnik na paliwo JET ew. olej napędowy. Są one, zależnie od typu, przeznaczone do obsługi samolotów zarówno wąsko- jak i szerokokadłubowych oraz “Jumbojetów” nawet w skrajnie ciężkich warunkach zimowych. Nagrzewnice powietrza typu KOCOVERK DELTA to autonomiczne urządzenie wyposażone w rękaw długości 7,5 m doprowadzający powietrze do samolotu zakończony samozamykającym się złączem. Podgrzewacze firmy KOCOVERK są wykonane z materiałów nierdzewnych, tj. ocynkowanej stali, aluminium i stali nierdzewnej. Użytkownik ma wybór, aby jako paliwo stosować paliwo lotnicze JET np. w czasie ciężkich mrozów. Latem, używając jedynie dmuchawy, urządzenia DELTA mogą być wykorzystywane do przewietrzania samolotów.

Ulotka Nagrzewnic Delta I, Delta II, Delta III Delta IV

 

 

Nagrzewnice pod rękawy pasażerskie

 

Nagrzewnice powietrza KOCOVERK montowane pod pomostami pasażerskimi tzw. „rękawami” to wydajne i proste w obsłudze, zasilane elektrycznie urządzenia. Są idealne do ogrzewania samolotów w czasie obsługi międzyrejsowej, ale także w czasie postoju nocnego. Nagrzewnica KOCOVERK EL 85 odznacza się niewielkimi wymiarami przy wysokiej wydajności. Zasilanie elektrycznie zapewnia brak uciążliwości dla personelu i środowiska. Montaż pod rękawami pasażerskimi pozwala zaoszczędzić przestrzeń na płycie lotniska. Podgrzewacz może być wykorzystywany jako urządzenie do przewietrzania samolotów w czasie lata. Urządzenie jest dostarczane z certyfikowanym wężem i samozamykającym się złączem samolotowym. Modele EL mogą być zdalnie sterowane. Dostępne są wersje wyposażone w sprężarki w wykonaniu specjalnym dla zapewnienia maksymalnej wydajności pracy.

Ulotka nagrzewnicy EL 85

 

 

Nagrzenica do serwisowania samolotów

 

Modele podgrzewaczy powietrza typu KOCOVERK MH zostały zaprojektowane do rozmrażania/odladzania zamarzniętych silników samolotowych, a także jako źródło ciepłego powietrza podczas prac serwisowych odbywających się wewnątrz jak i poza hangarami w czasie zimy. Modele MH są zasilane silnikiem Diesla dostarczającym duży zapas ciepła do rozmrażania silników oraz zapewniających komfortową temperaturę pracy personelowi serwisowemu w czasie najostrzejszych warunków zimowych.

Ulotka Nagrzewnic MH 100 i MH200

 

 

Kontakt

NAVIMOR OXER NAVIMOR OXER
+48 58 551 65 95

 

Nasz Kanał Youtube Navox 

Zapraszamy na nasz kanał Youtube!


Góra strony