Sprzęt lotniskowy GSE

Sprzęt lotniskowy

 

Aktualności

 
  ziegler logo small  

 

odladzanie odladzacze lotniskowe odladzacz safeaero polska

 

 Lotniskowy Sprzęt TLD GSE Polska

  

 David Clark polska słuchawki lotniskowe handlingowe GSE Navimor Górski

Schrader Lotniskowe Wodniarki Pojazdy Asenizacyjne Górski Polska

 

  

 

Obciążnice przenośne

 

 

 

 

Z6-Hybrid - Przełomowa konstrukcja wśród lotniskowych samochodów ratowniczo-gaśniczych.

12-07-2022
Sprzęt lotniskowy GSE-Aktualności >>

 

Z6 Hybrid może być napędzany na trzy sposoby:

 

  • konwencjonalnie tylko silnikiem wysokoprężnym, tak jak w typowych samochodach. Istotne jest,
    że nie ograniczono przy tym standardowych parametrów silnika, więc zachowuje on wszystkie swoje
    wcześniejsze osiągi, w tym krytyczne parametry przyspieszenia i prędkości maksymalnej, a także
    zgodność z normami emisji spalin Stage 5.
  • wyłącznie silnikiem elektrycznym, co pozwala zrealizować postulaty redukcji emisji CO2, a także
    znacznie ograniczyć poziom hałasu. Według szacunków na napędzie elektrycznym można przejechać
    około 80% tras po lotnisku z prędkością do 40 km/godz.
  • z zastosowaniem napędu hybrydowego. Podczas prowadzenia akcji ratowniczo-gaśniczych, kiedy
    liczy się każda sekunda, Z6 Hybrid uruchamia jednocześnie silnik elektryczny i silnik spalinowy by
    równolegle współdziałały ze sobą. W tych okolicznościach Z6 Hybrid nie ma sobie równych, gdyż silnik
    elektryczny wraz z silnikiem spalinowym są w stanie zapewnić znakomite parametry przyspieszenia
    i prędkości maksymalnej, porównywalne do dwu-silnikowych jednostek wysokoprężnych znanych
    z samochodów czteroosiowych 8×8.

 


Zachęcamy do oględzin Z6-Hybrid.

 

 

Powrót

Kontakt

NAVIMOR OXER NAVIMOR OXER
+48 58 551 65 95

 

Nasz Kanał Youtube Navox 

Zapraszamy na nasz kanał Youtube!


Góra strony